Baanzinnige Arbeidsmarktcommunicatie
arrow_drop_up arrow_drop_down

BAANZINNIGE Arbeidsmarktcommunicatie 

We helpen bedrijven vertellen waarom ze het leukste zijn om bij te werken voor medewerkers die van waarde en betekenis willen zijn.

Lees verder hoe dat werkt >>


We bieden bedrijven een arbeidsmarktcommunicatie methode, om kandidaten te interesseren
voor betekenisvolle vacatures en nieuwe collega's te behouden omdat het aantrekkelijk is om bij je bedrijf te werken. 

De Kandidaatreis als vacature marketing instrument

We helpen je om de mensen uit de markt los te weken die graag een nieuwe uitdaging zoeken en die beter aansluit bij bijvoorbeeld hun werk-prive balans, hun persoonlijke uitdaging en ontwikkeling en die zich aangetrokken voelen tot de cultuur van het bedrijf om de bijdrage die ze leveren. De kandidaatreis is een vacature marketing instrument om kandidaten te bereiken en geïnteresseerd te maken voor jouw bedrijf

Hoe maak je een kandidaatreis?

Werkgeversmerk voor waarde en betekenis

Employer Branding is de uitstraling waar je als bedrijf voor staat en waarom je het leukste , meest onderscheidende en aantrekkelijkste bedrijf bent om bij te willen werken. Wij noemen dat een Baanzinnig Bedrijf.


Een bedrijf met een visie op leiderschap die mensen inspireert om zichzelf te ontwikkelen en hun talent te ontplooien vanuit waarde voor klanten en collega's.

De Medewerkersreis naar betrokken- en bevlogenheid

Betrokken en bevlogen medewerkers komen meer en meer bovendrijven als ze mogen doen wat ze het liefste doen, in een omgeving die het beste bij ze past, waar inspiratie vloeit, ze mogen doen waar ze het beste en zichzelf mogen zijn.

Het bedrijf dat in staat is om mensen deze gelegenheid te bieden is het bedrijf dat mensen bindt. De meest aantrekkelijke medewerkersreis
maakt dit mogelijk.

65%

Mensen staan open voor nieuwe baan

1 op de 3

Wil dolgraag weg, maar durft niet op te zeggen

90%

Zegt tevreden te zijn, maar wil toch wel verbetering

100%

Zoekt waardering & betekenis i.p.v. meer geld

We bieden bedrijven een werkgeversmerk branding methode genaamd: BAANZINNIG, om kandidaten te bereiken voor betekenisvolle vacatures en medewerkers duurzaam te behouden door een aantrekkelijke medewerkersreis.

Wat heb je nodig om kandidaten voor je vacatures te bereiken?

Aandachttrekkende
vacature teksten

De tekst in je vacature schrijven we zo om de interesse van de kandidaat op te wekken. De vacature tekst moet "raken" om onzekerheden over een nieuwe baan weg te nemen. We laten ze ervaren hoe ze meer betekenis en waardering gaan krijgen bij jouw bedrijf.


Een website speciaal voor vacature marketing

Kandidaten zoeken niet naar jouw product of dienst maar naar informatie over jouw bedrijf en over wat jouw bedrijf voor hun werkbare leven kan betekenen. Vandaar dat we een aparte "werken bij" website voor je maken die 100% bedoelt is om jouw bedrijf in de markt te zetten.

Nieuwsgierigmakende social media berichten

Het was nog niet eerder mogelijk om super gericht mensen te bereiken met social media berichten. Door de inhoud van de berichten te combineren met gericht plaatsen kom je in contact met de juiste kandidaten voor jouw vacatures. Ze gaan je volgen, geloven en vertrouwen.

We zijn geen recruiters, we zijn geen uitzendbureau, we zijn geen detacheringsbedrijf.
We zijn een opleidings- en adviesbedrijf dat zich focust op het helpen van ondernemers, HR mensen en managers
met interne en externe arbeidsmarktcommunicatie.

Hoe kunnen we je helpen?

Opleidingen

We bieden opleidingen en trainingen over vacature marketing, employer branding, en employe experience op basis van de arbeidsmarktcommunicatie methode Baanzinnig.

Strategie & Leiderschap

Hoe word je een Baanzinnig bedrijf met baanzinnige managers die medewerkers aantrekken en inspireren om hun talent optimaal te benutten voor zichzelf, klanten en collega's.

Uitvoering

We kunnen de methode van vacature marketing en het versterken van je werkgeversmerk om kandidaten voor jouw vacatures te bereiken voor je inrichten, uitvoeren en borgen.

 We geloven in waardecreatie en waardeverhoging.

Een arbeidsrelatie of -overeenkomst heeft als doel om het leven van de kandidaat waardevoller te maken. 


De arbeidsmarktcommunicatie Methode Baanzinnig is gericht op het verhogen van die waarde voor zowel de kandidaat als het bedrijf, de collega's en de klanten van het bedrijf. 


We hanteren een aantal unieke modellen om die waardecreatie ook daadwerkelijk gerealiseerd te krijgen. 


Zij vormen ook de basis van de opleiding, de leiderschapsprogramma's en de uitvoering van de arbeidsmarktcommunicatie.


Hoe maken we van onbewuste zoekers baanzinnige kandidaten?

We vertellen
waarom je het leuk-ste bedrijf bent om
voor te werken

We schrijven
aantrekkelijke
vacatureteksten

die prikkelen

    We maken jouw      eigen "Werken bij" pagina's die goed    bezocht wordt.

We enthousias-

meren mensen om
te reageren op de
vacatures. 

Hoe gaat dat in zijn werk?

Overleg

We bespreken in een persoonlijk of telefoongesprek wat je doelen zijn en hoe je die wilt bereiken op een manier die het beste bij je past.

Opties

Je maakt afhankelijk van tijd en budget een keuze voor een opleiding, een training of vraagt ons de uitvoering en borging van je over te nemen.


Demo

We geven je toegang tot een demo training of maken een voorstel voor je, inclusief een concept "werken-bij" website omdat we voorstander zijn van "zien doet geloven" .

Aanmelden

Je schrijft je in de voor een van de programma's of we maken een planning om de Arbeidsmarkt-communicatie methode in jouw bedrijf te introduceren en te borgen.

Zullen we afspreken en nader kennismaken?

Erkend Opleider gespecialiseerd in arbeidsmarkt-strategie en Baanzinnig Werken.

Wij maken gebruik van cookies.
Phoenix WebsitePhoenix Website