E-Boek Online Marketing voor hardwerkende ondernemer

Voor ondernemers die hard werken,

en dolgraag tijd willen winnen om te besteden aan zaken die er echt toe doen. 

In dit e-boek ontdek je hoe je tijd kunt winnen om:

  • Weer aan je bedrijf te werken in plaats van teveel uitvoerende taken te doen.
  • Relaties te onderhouden die belangrijk voor je zijn.
  • Mensen uit je team aandacht te geven voor de bijdrage die ze leveren.
  • Een lifestyle te ontwerpen die het beste bij je past
  • In alle ontspanning te genieten van je kinderen en partner
  • Een hobby op te pakken waar je al lang niet meer aan toe bent gekomen
  • Hoe je meer tijd kan besteden aan wat je het liefste doet.
  • Hoe mensen jouw adviezen nog meer gaan waarderen.
  • Hoe je uit onverwachtse hoek meer aanbevelingen kunt krijgen.
  • Hoe je zonder moeite een interessante invalshoek kunt toevoegen.
  • Hoe je de zaterdag ook eens vrij kunt nemen zonder je schuldig te voelen.
  • Hoe je meer energie overhoudt om leuke dingen te doen.
  • Hoe je de medewerkers makkelijker mee krijgt met jouw plannen.
  • Hoe je je niet meer overal mee hoeft te bemoeien, omdat het lekker loopt
  • Hoe je als gezicht van het bedrijf, meer ruimte kunt creëren.

Over Raymond Gruijs

Raymond is oprichter van de Raymond Gruijs Academy, omdat hij ondernemers wil helpen relaxter te ondernemen. Hij is inmiddels 28 jaar ondernemer en heeft alles meegemaakt waar je als ondernemer tegen aanloopt om je bedrijf te laten bestaan en te laten groeien, zonder dat dit ten koste gaat van je gezin of je gezondheid. 

Laat je inspireren door de ervaring van Raymond

DISCLAIMER: Genoemde resultaten in het e-boek en op deze pagina zijn mijn persoonlijke resultaten. Mijn resultaten zijn niet gewoonlijk, op geen enkele wijze wil ik impliceren dat je deze resultaten zal bereiken. Ik heb meer dan 28 jaar ervaring. Je resultaat zal variëren en hangt af van vele factoren waaronder maar niet uitsluitend; je achtergrond, ervaring en werk-ethiek. Alle vormen van bedrijfsvoering komen met bijbehorende risico's naast een enorme hoeveelheid consistente inzet en actie. Als je niet bereid bent dit te accepteren, dan is dit niet voor jou.

Deze site is geen onderdeel van Facebook en/of Google Inc. Daarbij wordt deze website op geen enkele door Facebook en/of Google bekrachtigd. FACEBOOK is een merknaam van FACEBOOK, Inc.

Wij maken gebruik van cookies.