Raymond Gruijs Academy Over ons
arrow_drop_up arrow_drop_down

Missie

We willen dat werkdruk in 2025 geen onderwerp van gesprek meer is om dat energieke bedrijven hun vacatures hebben ingevuld met enthousiaste medewerkers en de arbeidsrelatie een waarderverhoger is voor het leven van alle betrokkenen.

Naamgever van de Raymond Gruijs Academy, is o.a, Ontwikkelaar van de Meest Aantrekkelijke Medewerkersreis . De rode draad door zijn carriere is om mensen beter te maken in wat ze het liefste doen, op een plek waar ze het meeste tot hun recht komen. 


Hij heeft hier verschillende opleidingen en marketingstrategieën voor ontwikkeld, zowel in het pre-historische tijdperk voor het internet, als de laatste jaren met online digitale mogelijkheden. 


Hij heeft aan alle kanten "van de tafel gezeten" bij de begeleiding van werkgevers en medewerkers met vraagstukken rondom preventie, ziekteverzuim, arbodienstverlening, duurzame inzetbaarheid, werkplezier en loopbaanvragen. 


Die ervaring gekoppeld met onderscheidende marketingsstrategieeen heeft tot een opleidingsaanbod geleid voor vacature marketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding en employee journey. 


Mijn ervaring met Raymond Gruijs

Begin van dit kalender jaar ontmoette ik Raymond bij een presentatie van online marketing bij een sponsorbijeenkomst van een vooraanstaande sportclub in Zaanstad. Raymond was voor mij een goede bekende. Als eigenaar van Arbo-West heb ik jaren zaken gedaan bij mijn vorige bedrijf. Een leuke en betrouwbare ondernemer. 

Ook zijn verhaal van de online marketing prikkelde mij. Tijd voor een afspraak, want ik had als directeur en nieuwe aandeelhouder van Camarate ICT het Sociale  Media als mijn interne project opgepakt. Er werd weinig mee gedaan vond ik, nu weet ik dat zeker.

Eén afspraak werden er meerdere en monde uit in een opdracht. Er moest een machine worden ingericht om goede kandidaten te werven om bij Camarate te komen werken. Een niet conventionele aanpak, anders denken en als je klant (kandidaat) denken. Niet wij vragen een consultant met bepaalde diploma’s, want die zoekt iedereen. Ondanks dat het muntje niet gelijk valt bij de HR Manager en de rekruteer, blijft Raymond geduldig zijn weg bewandelen. Zelf doet hij ook veel research naar het specifieke onderwerp; werving en selectie van personeel via het sociale media. Raymond is geen ICT deskundige dus daar moet hij wel in ondersteund worden.

Het kind is bijna geboren en gaat de werving binnenkort van start. Ik heb er heel veel vertrouwen en zonder de doorzettingsvermogen van Raymond was dit toch een ander verhaal geweest. Een deskundige en plezierige partner!

Kees Koomen, Directeur-Eigenaar Camarate ICT

Erkend Keurmerk voor private opleiders

We zijn trotse houder van het NRTO Kwaliteitskenmerk voor private opleiders.
Wij maken gebruik van cookies.